reklama

List od nej

Netradičná forma komunikácie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Každý deň sa niekam presúvame, cestujeme za prácou, do školy, do obchodu. Meníme svoje aktuálne polohy za iné miesta. Krátkodobo, ale i dlhodobo. V dnešnej dobe nie je vďaka moderným technológiám problém komunikovať z akéhokoľvek do ktoréhokoľvek iného miesta. Existujú sociálne siete, mobilné telefóny, hovory cez internet a podobne. Ruku na srdce. Nájde sa niekto, kto napíše alebo dostane nejaký list?

Mne sa to podarilo. Moja veľmi dobrá kamarátka, s ktorou som strávil nejaký čas v škole odišla za prácou do Holandska. Už dlho sme plánovali, že si spolu zavoláme cez Skype prípadné zvolíme inú formu rozhovoru. Zaskočila ma jej otázka, keď sa ma spýtala, či to nespravíme vo forme listu. Ja som sa len potešil. Po celom týždni som sa z práce v piatok vracal domov a dúfal, že list od nej nájdem už doma. Tak aj bolo. Bol síce stručný, ale zmysel jej slova je neskutočný. Sama kedysi vyjadrila svoje myšlienky a pocity vo forme básni na papier a „uviedla“ na svet malú knižku. Čítať jej slová alebo viesť s ňou rozhovor dokáže človeka naplniť pokojom a nádejou. Pri nej som vždy dokázal zabudnúť na problémy. Ale k listu. Zisťovala ako sa mám, čo mám nové, čo ma teší, ale i trápi. Rovnaké témy opísala aj ona. Už teraz sa teším, keď chytím pero do ruky a tiež budem mať možnosť spríjemniť jej deň, ak sa k nej môj list dostane. Ako sa budem tešiť na odpoveď, to nemusím ani spomínať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V dnešnej uponáhľanej dobe, kedy stále nemáme čas, sa medzi sebou snažíme spojiť čo najrýchlejšou formou. Žiaľ, práve tým sa vytráca potreba osobného kontaktu a rozhovory o všeličom z očí do očí. Ak nemáte možnosť osobného kontaktu, pretože nie vždy to ide, skúste komunikáciu vo forme listu. Pre ten pocit radosti z očakávania odpovede.

Marek Stanko

Marek Stanko

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  51x

Čo si myslím, to si myslím. A čo si myslíte vy, to si tiež myslite. Každý jeden je originál... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu